Хонорарните работници на интернет се силно погодени од пандемијата. Оние што нудат маркетинг и софтверски услуги први го почувствуваа ударот но и први закрепнаа, а хонорарните работници во креативни и мултимедијални услуги сѐ уште не закрепнале.
Finance Think го испитуваат влијанието на пандемијата врз ранливи категории работници, погледнете дел од наодите подолу.
![](https://fosm.mk/wp-content/uploads/2021/04/169584342_1868657253310189_958380141209075167_n-1024x724.jpeg)
![](https://fosm.mk/wp-content/uploads/2021/04/170454172_1868657259976855_3780015768042665553_n-1024x724.jpeg)
Визуелизациите се изработени со поддршка на Фондацијата Отворено општество – Македонија, во рамки на регионалниот проект за земјите од Западен Балкан „Одговор на социо-економските ефекти од КОВИД-19 преку поддршка на ранливите групи на ниско-платени работници, работници кои се дел од неформалната економија и привремено вработени работници“
—————————————————
12 април 2021